سامانه جامع دریافت و پیگیری پیشنهادات، انتقادات و شکایات مراجعین و کارکنان در بیمارستان آپادانا راه اندازی شد
منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
روابط عمومی بیمارستان آپادانا، از راه اندازی سامانه جامع رسیدگی به شکایات در بیمارستان آپادانا خبر داد و اظهار کرد
رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مراجعین و کارکنان، پیش بینی راه های متفاوت و متنوع برای این منظور، دسترسی آسان مراجعین و کارکنان به کارشناسان رسیدگی به شکایات مرکز، امکان بررسی و آمارگیری دقیق موارد رسیده از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت است و بحمداله با پیگیری های انجام شده سامانه ای جامع با دسترسی های متنوع برای رسیدن به این مقصود در سطح بیمارستان بنا به دستور مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر بهشتی فر راه اندازی شده
سرکار خانم مقیمی مسئول واحد فناوری و اطلاعات بیمارستان آپادانا ، به اهداف ایجاد سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمارستان اشاره کرد و گفت: دسترسی آسان مراجعه کنندگان، بیماران و کارکنان به کارشناسان رسیدگی به شکایات، تسریع در پیگیری شکایت رسیده تا رسیدن به نتیجه، جمع آوری اطلاعات و استفاده از آنها در تصمیمات جزئی و کلان مدیرعامل محترم از جمله اهداف راه اندازی این سامانه بوده است .وی با بیان اینکه مراجعه کنندگان می توانند از طریق راه های مختلف شکایات خود را جهت ثبت در سامانه، با کارشناسان رسیدگی به شکایات مرکز مطرح نمایند ادامه داد: مراجعه کنندگان می توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرسahvaz-apadana.irیا ارسال پیامک به سامانه پیامک به شماره 500016133770093 و همچنین از طریق پست الکترونیکیapadana.hospital@yahoo.comموارد خود را با کارشناسان رسیدگی به شکایات مرکز مطرح کنند .مقیمی در همین خصوص ادامه داد: مراجعین عزیز همچنین می توانند از طریق تماس تلفنی با تلفن همراه واحد رسیدگی به شکایات به شماره 09376690644 و شماره تماس مستقیم 33770093-061 با کارشناسان مرکز در واحد رسیدگی به شکایات تماس گرفته و مراتب خود را جهت ثبت در کمیته اعلام کنند .وی افزود: مراجعه کنندگان همچنین می توانند به شکل حضوری به کارشناسان رسیدگی به شکایات واقع در طبقه سوم بیمارستان اتاق کارگزینی مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه مراتب خود را جهت ثبت در سامانه و پیگیری مطلوب ارائه کنند .لازم به ذکر است این سامانه بنا به دستور مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر بهشتی فر با تاکید بر رعایت خصوصیات ذیل راه اندازی گردید :
-عدم حضور فیزیکی مراجعه کننده جهت ثبت و پیگیری شکایت،
- امکان پیگیری مرحله به مرحله شکایت توسط شاکی از طریق سامانه،
- صرفه جویی در مصرف کاغذ،
-در دسترس بودن کارشناسان رسیدگی به شکایات در 24 ساعت شبانه روز،
-ثبت و بایگانی تمامی مشخصات شکایات در سامانه،
-امکان آمار گیری در بازه های زمان مختلف و استفاده از آن ها در تصمیم گیری های جزء و کلان بیمارستان .
لازم به توضیح است: مراجعین می توانند، در صورت بروز مشکلات احتمالی در روند درمان، در 24 ساعت شبانه روز از طریق راه های ارتباطی پیش بینی شده به واحد رسیدگی به شکایات مراجعه کنند و این اطمینان را داشته باشند که مشکل آنها در سریع ترین زمان و مطلوب ترین شکل پیگیری خواهد شد .
1-ایجاد سامانه دریافت پیشنهادات و نظرات کارکنان با حفظ حقوق معنوی پیشنهاد دهنده
2-آگاهی کارکنان در خصوص سامانه دریافت پیشنهادات و نظرات بیمارستان
3- بررسی پیشنهادات کارمندان در کمیته سه نفره منتخب تیم مدیریت اجرایی در بازه زمانی معیت
4-انتخاب پیشنهادات برتر و طرح آن در جلسات تیم مدیریت اجرایی
5- قدرانی از ارائه دهندگان پیشنهادات برتر در صورت تایید تیم مدیریت اجرایی
- گرامی داشت دفاع مقدس
- پنجاهمین سالگرد تاسیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آپادانا اهواز مبارک باد
- خرید، نصب و راه اندازی دستگاه بی خطرساز شماره ۲ بیمارستان آپادانای اهواز
- جلسه هماهنگي و چگونگي بازنگري در طرح طبقه بندي مشاغل و ساير مسائل مربوطه با حضور جناب آقاي مهندس هوشنگ درويشي
- شهادت رییس محترم جمهور و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم
- آگهی مناقصه عمومی سرویس ایاب ذهاب کارکنان
- پیام تبریک مدير عامل بيمارستان آپادانا به مناسبت روز پرستار